Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich
Mundurki Szkolne

Mundurki szkolne-procedury zamawiania na rok szkolny 2013/2014

Informacja dla rodziców w sprawie mundurków szkolnych

     Obowiązek noszenia jednolitego stroju szkolnego w naszej szkole obowiązuje od roku szkolnego 2007/08 zgodnie z ustawą z dnia 11 kwietnia 2007 o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw opublikowanej w Dzienniku Ustaw z dnia 9 maja 2007 r. nr 80, poz. 542. 
Rodzice przedstawiciele Rady Rodziców dokonali wyboru mundurków i podpisali umowę z 2 firmami produkcyjnymi. Obowiązkowy strój szkolny składa się z następujących elementów:
1.    →polo z długim rękawem
2.    →polo z krótkim rękawem
3.    →sweter z długim rękawem
4.    →kamizelka     
Nadobowiązkowa części mundurka:
1.    →spódniczka

Dolną część stroju stanowią ciemne spodnie za kolana lub spódniczka.

Wzór mundurka udostępniony jest do obejrzenia w szkole (pok. nr 4).

  • Rodzice opracowali formularze zamówienia (dwa ze względu na dwie firmy produkujące). Formularze rozdawane są rodzicom przez wychowawców klas.
  • Wypełnione przez każdego rodzica formularze należy złożyć do skarbnika klasowego wraz z wpłatą do dnia 15 czerwca każdego roku szkolnego. Następnie skarbik klasowy  przekazuje poszczególne  formularze i zbiorcze zamówienie klasowe do pok. C4 do dnia 19 czerwca każdego roku szkolnego. Na tej podstawie sporządza się zbiorcze zamówienie dla całej szkoły i przedkłada je Radzie Rodziców szkoły podstawowej i gimnazjum.
  • Jeśli rodzice nie skorzystają z okazji zamówienia zbiorowego, dokonują zakupu indywidualnie w siedzibie firmy.
  • Skarbnicy klas zbierają od rodziców wypełnione formularze oraz pieniądze za mundurki. Wpłata ta wraz z formularzem zamówienia jest podstawą zakupu.
  • Gotowe mundurki zgodnie z zamówieniem będą do odebrania w szkole w dniu rozpoczęcia roku szkolnego przez wychowawców klas.
  • Jeśli w ciągu trwania roku szkolnego rodzice będą mieli potrzebę dokupienia, któregoś z elementów stroju przewidziany jest termin dodatkowego zbiorowego zamówienia: 01.01 – 10.01;
  • Na formularzu zamówienia umieszczona jest instrukcja prania stroju szkolnego.
  • Wszystkie elementy stroju posiadają naszywki z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia w celu identyfikacji właściciela ubrania.
  • Rodzice mogą ubiegać się o pomoc finansową w zakupie mundurków u pedagoga szkolnego,  na zasadach zatwierdzonych przez Radę Rodziców.
  • Zasady obowiązywania stroju szkolnego określone są w Statucie Gminnego Zespołu Szkół i podane do wiadomości uczniom i rodzicom.
  • Druki do pobrania:

- formularz Szkoła Podstawowa

- formularz Gimnazjum

Dla skarbników klasowych

- formularz zbiorczy dla szkoły podstawowej

- formularz zbiorczy dla gimnazjum

 

 

  •  
INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 2431
Wprowadzony przez: Agata Hrycak
Data opublikowania: 2013-05-21 13:54:41
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
 
Pokaż starsze   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2013-05-21 14:16:44 Agata Hrycak
Publikacja artykułu
2013-05-21 14:16:19 Agata Hrycak
2013-05-21 14:15:34 Agata Hrycak
2013-05-21 14:14:21 Agata Hrycak Ukrycie artykułu
2013-05-21 14:13:36 Agata Hrycak Publikacja artykułu
2013-05-21 14:13:19 Agata Hrycak
2013-05-21 14:12:14 Agata Hrycak
2013-05-21 14:11:35 Agata Hrycak
2013-05-21 14:10:39 Agata Hrycak
2013-05-21 14:09:42 Agata Hrycak
 
Pokaż starsze